Жителі Запорізької області незадоволені підвищенням тарифів

696
0

5 квітня енергодарців зібрали на інформаційну зустріч із представниками комунального підприємства «Тепловодоканал» та київського «Інституту місцевого розвитку» для того, щоб повідомити жителям міста про підняття тарифів. Директор «Тепловодоканалу» Олександр Грешилов був небагатослівним та, зрештою, пообіцяв людям пояснити, з чим повязане таке зростання тарифів та відповісти на всі запитання. Але, як нам відомо, обіцянка­цяцянка

Олена Книш, представник київської компанії підготувала для присутніх електронну презентацію, в якій в цифрах пояснювалося, чому ж зросла ціна. Оскільки люди, які прийшли на зустріч, не дуже хотіли бачити сухі графіки та розрахунки, розповідь пані Книш перервали майже на початку.  По­перше, енергодарці обурювалися з приводу того, що звістка про цей захід  з’явилася за кілька днів до самої зустрічі, та ще й організувати його вирішили в робочий час. Але попри це жителі намагалися власними силами якнайшвидше повідомити один одного про таке важливе зібрання.

Інформація, яку представники «Тепловодоканалу» змогли донести до енергодарців, була настільки стислою, що потенційні споживачі, навіть не дослухавши, почали  обурюватися через очікуване підвищення тарифів.  Наразі зрозуміло тільки те, що вартість послуг зросте суттєво. Наприклад, за холодну вводу доведеться платити в 6 разів більше, за тепло – в чотири. А тариф на водовідведення взагалі  з 3 гривень 11  копійок за метр кубічний хочуть збільшити  до  21 гривні.

Розлючені енергодарці один за одним висловлювали своє негативне  ставлення до підвищення тарифів та до людей, які очолюють комунальні підприємства. «Досить нас «доїти!» або «Припиніть руйнувати місто!» ­ вимагали схвильовані містяни.  Після цього потенційні споживачі запропонували провести аудит та перевірити, наскільки розрахунки та представлені народу цифри відповідають реальності.

Під час виступів енергодарців виявилося, що представники «Тепловодоканалу» приховують від людей багато документів, які, згідно з законодавчою базою, мають бути оприлюднені, щоб кожен мав змогу з ними ознайомитися. Такими документами є список штатних працівників, відомості про їхню заробітну плату та, головне, плани проектів, на які витрачають чималі кошти.

Депутат Сергій Хоролець підтримав слова кожного, хто обурювався з приводу підняття тарифів, та розповів, що вже рік через суд вимагає від директора «Тепловодоканалу» Олександра Грешилова необхідний пакет документів, але той чомусь постійно відмовляє. Можливо, йому є що приховувати?

Відповідальні містяни для власного спокою  слідкують за діяльністю комунальних підприємств, тому на зустріч із керівниками вищезгаданих прийшли з великою кількістю незручних для влади питань.  Громадський активіст Ігор Гонімар під час свого емоційного виступу нагадав меру міста та членам його команди про перспективу отримати карну справу. Міський голова не забарився з відповіддю. Павло Олексійович, який до цього уникав будь­яких коментарів, цього разу не стримався та перейшов на некоректні висловлювання. Громада не підтримала слова мера та, обурюючись, достроково припинила його розповідь.

Так звана інформаційна зустріч закінчилася тим, що жоден присутній так і не зрозумів, чому ж піднімають тарифи, бо дирекція комунального підприємства не змогла чітко пояснити, що й до чого, тож громада вимагає повноцінних громадських слухань.  Керівництво «Тепловодоканалу» не дуже охоче, але під натиском присутніх енергодарців начебто погодилося на зустріч зі споживачами.

Що з цього вийде, поки що ніхто не знає, але жителі міста рішуче налаштовані боротися за справедливість  до останнього! 

Даря Климак