Auchan закриває магазини у Запоріжжі та Кривому Розі після ракетної атаки росіян

3618
0

Компанія «Auchan Україна» з 3 березня закриє свої магазину у Запоріжжі та Кривому Розі після 14 років роботи.

У пресслужбі компанії називають причиною закриття магазинів закінчення договору оренди приміщень.

«У зв’язку з закінченням договору оренди, 3 березня 2024 року Auchan Україна закриє магазини в містах Запоріжжя та Кривий Ріг та забезпечить співробітників робочими місцями в містах присутності Auchan в Україні», – запевнили в компанії.

Там додали, що у цих двох містах Auchan продовжуватиме працювати в онлайн форматі.

«Електронна комерція дозволяє здійснювати закупівлі з безпечного місця, а безпека співробітників та клієнтів це першочерговий пріоритет для «Auchan Україна», – додали в компанії.

Зауважимо, що під час масованого ракетного обстрілу 8 січня російські окупаційні війська влучили у ТРЦ «Сонячна Галерея» у Кривому Розі, де Auchan виступає якірним продовольчим орендарем. Під час обстрілу міста всі співробітники Auchan знаходилися в укритті і жоден не постраждав.

На початку 2022 року компанія «Auchan Україна» вже анонсувала закриття гіпермаркетів в містах Запоріжжя та Кривий Ріг. Проте після повномасштабного вторгнення Росії, «Auchan Україна» та Arricano домовились про продовження оренди, зазначається у повідомленні.

Нагадаємо, у лютому 2023 року Національне агентство з питань запобігання корупції (НАЗК) внесло французьку корпорацію Auchan у перелік міжнародних спонсорів війни.

Компанія відмовилась згортати бізнес у РФ після повномасштабного вторгнення в Україну, а також постачала товари російським військовим на окупованих українських територіях під виглядом «гуманітарної допомоги» і допомагала з виконанням мобілізаційних заходів в РФ. В «Auchan Україна» запевняють, що надають гуманітарну допомогу постраждалим від війни українцям та не можуть вплинути на рішення французького офісу.

У 2022 році «Auchan Україна» отримав найбільшу суму збитку серед великих гравців галузі. Основні причини: майже повна зупинка торгівлі на початку війни, руйнування гіпермаркетів в Одесі та Харкові й необхідність зачинятися через повітряні тривоги. Після падіння на 21,4% у 2022 році роздрібні продажі в супермаркетах і магазинах у січні – червні 2023‐го збільшилися на 7,3%.