Онлайн шопінг в 2023 році: це справді вигідно? А ще поради експертів, як зекономити під час війни

5701
0

Купівля товарів чи замовлення послуг через Інтернет — це сьогодні звична справа для більшості українців. Особливо це стосується великих міст. Хоча розвиток ринку логістичних послуг дозволяє замовити доставку практично з будь-якої точки Земної кулі до розташованого на території України населеного пункту, де є представництво транспортної компанії чи поштове відділення.

Купівля через Інтернет — чому це дуже зручно?

Головні переваги онлайн шопінгу полягають у особливостях здійснення замовлення та оформлення покупки. На відміну від наземного магазину на покупця ніхто не тисне, не нав’язує свою думку, не примушує швидко приймати рішення (мовляв, це остання пара, чи на складі лишився тільки один екземпляр — треба вирішувати, а то хтось інший купить). Немає того тиску, який дуже часто дозволяють собі продавці. В онлайні замовник самостійно проходить через усю воронку продажу, має час спокійно подумати, переглянути альтернативні пропозиції. Тобто прийняти рішення зважено та без непотрібного ажіотажу.

Ну, і, звичайно, не треба нікуди їхати, стояти в черзі на касі. Навіть, якщо для купівля товару треба оформити кредит, це можна зробити онлайн, безпосередньо під час замовлення. Якщо ж обрати доставку кур’єром, то навіть забирати його з точки видачі чи відділення транспортно-логістичної компанії не прийдеться. Тому онлайн шопінг — це передусім зручно, швидко та в багатьох випадках суттєво дешевше, ніж в наземних магазинах. Адже у цінник не включаються витрати на утримання торгових приміщень і персоналу.

Недарма онлайнові маркетплейси користуються величезною популярністю у споживачів. В нас, напевне, найбільш відомий Інтернет-гіпермаркет — це славнозвісна Розетка. Про неї чули всі. А переважна більшість українців хоча би раз купували тут щось. Про повчальну історію успіху маркетплейсу можна дізнатися за посиланням.

Вміння економити — ціла наука

Але у онлайн шопінгу є й свої секрети. Насправді можна непогано економити, якщо купувати онлайн, як то кажуть, із розумом. Інтернет-магазини регулярно проводять акції та розпродажі. Подекуди вони не афішуються відкрито, а пропонуються у вигляді спеціальних промокодів та купонів на знижку. Більше про секрети вигідного сімейного шопінгу можна прочитати тут.

Фактично деколи можна зекономити ледь не 90% від стартової ціни. Не дивно, что сайти з промокодами на знижку, безкоштовну доставку, кешбек на наступну покупку користуються великою популярністю наших співвітчизників. Особливо зараз, під час війни. Адже для деяких українців можливість скористатися такими вигідними пропозиціями — це ледь не єдиний сьогодні спосіб придбати необхідний товар чи замовити вкрай потрібну послугу.

Свого часу карантин під час пандемії коронавірусу суттєво вплинув на онлайн-торгівлю. Продажі та середній чек зросли, як і об’єми продажу. Про це більш докладно можна дізнатись з цього матеріалу. Війна також внесла серйозні корективи. Але позитивними їх точно не назвеш. Адже купівельна спроможність українців значно знизилася. Тому продавці використовують різні маркетингові інструменти, аби привернути увагу споживачів.

Як завдяки онлайн шопінгу зекономити під час війни

Варто звернути увагу на справжніх “трьох китів” економії під час купівлі товарів чи замовлення послуг через Інтернет:

  1. Промокоди та купони — такі вигідні пропозиції від маркетплейсів та інтернет-магазинів зручно шукати на спеціальних сайтах-агрегаторах. Там публікують актуальні коди на знижки, отримання бонусів чи подарунків, кешбек тощо. Подекуди можна знайти просто унікальні варіанти економії — тобто, умовно кажучи, отримати знижку на знижку цілком реально.
  2. Акції та розпродаж — такі маркетингові інструменти використовують усі представники онлайн торгівлі. Часто знижки пропонують виробники — таким чином бренди привертають до себе увагу. А покупцям це тільки на руку, адже зиск подекуди можна отримати вельми непоганий.
  3. Програма лояльності для постійних користувачів — експерти радять реєструватися на сайтах продавців та користуватися привілегіями постійного клієнта. Подекуди подарунки роздають просто за реєстрацію чи підписку на сторінку маркетплейсу в соціальній мережі.